środa, 9 lipca 2014

BLUE LAGOON OMBRE


Od dawna oglądałam w sieci zdjęcia pięknie wykonanego ombre, a każda moja próba odzwierciedlenia cudów z internetowych paznokci okazywała się porażką. Głowienie się nad pięknie zrobionym przejściem z jednego koloru do drugiego skończyło się dopiero, gdy znalazłam na pewnej stronie pomysł z użyciem gąbeczki do makijażu. Jest to łatwy do wykonania wzór, również niedominującą ręką :)

I've been seeing perfectly done ombre for so long now, and every attempt I made ended up with a big failure. I always wondered about how is the beautifuly gradient done. Once I found out that you can use a basic makeup sponge to do this, everything was 10 times easier. You can do this design with non-dominant hand :)

Pierwszym krokiem jest pomalowanie paznokci odżywką, która będzie spełniała rolę bazy. Ja użyłam Eveline paznokcie twarde i mocne jak diament.
                                                       

 First step is to paint your nails with a base coat.

Kiedy mamy już bazę, nakładamy jedną warstwę białego lakieru. Pomaga on uwydatnić kolory, którymi będziemy robić ombre i nie widać dzięki niemu prześwitów płytki. Ja użyłam Rimmel 60 Seconds by Rita Ora w kolorze White Hot Love.

                                                       

Secondly we apply a thin coat of white polish. It helps our ombre to not be c-thru. I used Rimmel 60 Seconds by Rita Ora in colour White Hot Love nail polish.







Bardzo ważnym krokiem jest oklejenie okolic paznokcia zwykłą taśmą biurową, co zapobiega pobrudzeniu całego palca.

                                                       

An important step is to tape the area around our nail with a basic scotch tape, wich helps our nails to be clean.








Malujemy naszą gąbeczkę do makijażu wybranymi przez nas kolorami, jeden pod drugim, tak aby się ze sobą łączyły. Następnie przykładamy gąbeczkę do paznokcia i powtarzamy, dopóki będziemy zadowoleni z efektu.

                                                       

Next we paint our sponge with 2 chosen by us colours. Then we dab our nail with a sponge until we're happy with the effect.







Teraz odklejamy taśmę i małym pędzelkiem zamoczonym w zmywaczu możemy oczyścić okolice paznokcia, które zostały pobrudzone gąbeczką.

                                                       

Now we take the tape off and with a small brush dipped in the nail polish remover we can clean the messy area around our nail.









Na koniec dodałam białe fale na najmniejszy i wskazujący palec, aby dodać akcent. Całość po wyschnięciu malujemy top coat'em.

                                                       

At the end I added white waves to my pinky and index finger just as a little accent. The last step is to seal the design with a top coat.





Jako, że to pierwszy post na tym blogu, chciałabym krótko przedstawić moją wizję jego dotyczącą. Będę tutaj dodawała różne wzory, których wykonanie będzie opisane w krokach. Mam nadzieję, że moje wypociny przypadną wam do gustu ;)

As it's the first post on this blog, I'd like to tell you something more about it. I'll be posting here designs with step by step explanation. I hope you like it :)

Dajcie znać w komentarzach czy podoba wam się wzór i jakie inne chcielibyście ewentualnie zobaczyć.
Chciałabym zaznaczyć, że wzory będę malowała nie tylko na swoich paznokciach, dlatego nie zdziwcie się, kiedy jednego dnia na blogu będą krótkie "ogryzki", a drugiego długie migdałki :) Chcę pokazać, że na każdych paznokciach da się coś wyczarować.
*wzór wykonany na pazurkach mojej mamy

Let me know in the comments below if you liked this design and maybe you'd like me to make any others. I'd like to point out that I'll be painting not only on my nails but also on my friends' and my mom's nails :) I want to show you that you can paint your nails in a cool way even when they're short and bitten.
*this design was made on my mom's nails

Buziaki, Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz